آينازآيناز، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آيناز زيباي کوچک

ايناز جان

1390/4/1 8:39
نویسنده : مهرانگيز
590 بازدید
اشتراک گذاری

face marks     face marks     face marks     face marks    face marks
سلام به روي ماه ايناز خانم شرمنده که هيچي عکس نداري اخه چند بار به مامانت گفتم عکساتو بياره ولي فراموش ميکنه البته من خودم چند تا عکس دارم ولي کيفيت خوبي ندارند حالا اين دفعه که اومدي مشد خودم ازت چند تا عکس خوشگل ميگيرم اخه ني ني وبلاگ هر چند وقت يک بار يه مسابقه بر گزار ميکنه ادفعه قبل تو مسابقه انتخاب اسم شرکتت دادم ولي تومسابقه خواب فرشته ازت عکس نداشتم سعي ميکنم حتما تو مسابقات بعدي شرکتت بدم

kao     kao     kao

Animated Gif South Park (10)Animated Gif South Park (11)Animated Gif South Park (21)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سانای
1 تیر 90 8:44
سلام خاله مهربون خوش اومدی